fredag 23 januari 2009

Långt hår är sexigare!

Dan Malmer som spelade Bamse i kultserien tre kronor. Andra snyggingar vi såg i serien var tex Jonatan Rodriguez som spelade Taggen. Ytterligare en snygging fast han hade inte så långt hår i serien men han var BRAK snygg ändå var ju Fredrik Ejemo som spelade sonen i värstingfamiljen. Clark :)

Serien finns att ladda hem på pirate bay och den är den bästa serien som någonbsin gjorts!




Här har vi indianen i Den sissta mohikanen.....grymt sexig.
Här har vi snygge Axel Rose. Sångaren i Guns'n Roses. VÄRLDENS BÄSTA BANDJÄVEL!
Han är supersnygg och jag önskar att jag varit groupie på 70 talet.....men då var jag inte förr :(






Här har vi Viggo Mortensen.....i kort hår på 1a bilden och långt på den andra så som vi känner igen han från filmerna sagan om ringen där han spelar den urläckra Aragorn.


Vad är det som genast gör en snygg man snyggare när håret börjar växa ut?









Vet inte det är ett fenomen MEN att det ÄR sexigare är ett faktum. Vi kvinnor blir som tokiga när männen sparar lite på sitt hår å skägg. Jag tycker att Både Jhonny Depp och Viggo Mortensen e snygga med kort hår.....och det är vel det som krävs, att man ska ha ett fint grund nylle.

Långhåriga män har en pondus och mystisk sexighet som INTE korthåriga män har!



Denna killen här....är en helt vanlig svensk kille jag hittade i ett galleri på modellbildersidan och jag höll på att trilla av stolen.
Jag skrek ut....finns det så sexiga killar i sverige? Förutom min snygge sambo Robert :)






Jag har alltid gått å dreglat över just Jhonny och Viggo och jag tycker långhåriga killar e svåra att hitta.
Min egen Robert håller på att skaffa långt hår nu och han blir bara hetare å hetare för var vecka som går :P








Här har vi Jhonny depp....med långt hår och med kort. Bedäöm själv hur du hade velat ha han.






























Vad är dte då som gör att killar envisas med att gå till frissan så fort håret blir lite längre? För mig är dte oklart men jag tror att det finns en oskriven regel att man ska gå till frissan å hålla frisyren i trim....annars ser man ovårdad ut och bryr sig inte om sitt utseende. Man ser också ut som en gangster.

Detta håller jag INTE med om alls!
Killar med lite längre hår och som ser lite ovårdade ut är DÖ SEXIGA däremot får jag kräk känsla av män som är för upp piffade å blanka i hyn.....nyklippta, vattenkammade och nyrakade killar klädd i kostym å slipps....URG!
Jag läste på en blogg här för leden att man tyckte just att långhåriga män inte var snygga utan borde gå å klippa sig.....så hade man exempel på medelålders män som Robert Wells mfl.
Dom kunde gott visat upp några typ exemplar på killar som e skitsnygga å långt hår som jag gör här.
Här har jag i alla fall laddat upp lite bilder…..före och efter bilder. Altså Jhonny med kort hår....Jhonny med långt hår :P

Viggo med kort hår.....viggo med långt hår :P


NJUT FLICKOR....NJUUUUUT

2 kommentarer:

  1. trevligt med ny blogg. får faktiskt säga att jag tyckte både johnny och viggo var finare på bilderna med kort hår. Vi har nog delade åsikter där,tycker det är finare med kort hår på killarna,ser städat och stiligt ut. får ofta lust att ta fram en sax då jag ser en kille med långt hår.
    men skäggstubb håller jag med om att det är tjusit. river mysigt,och ger ett lite bad boy-intryck,hehe=) är i vejby nu...ligger i sängen och äter kakor. älskar dig. puss

    SvaraRadera
  2. Ja det går inte att komma ifrån att de e snygga trotts de har kort hår :P
    Jag tycker ändå att de e finare i det långa smask smask :D
    puss

    SvaraRadera